Pijn, ziekte of belemmering

qtlogo2inchHeb je pijn, ziekte of belemmering?

Quantum-Touch is een energetische methode die het zelfhelend vermogen van het lichaam sterk stimuleert en activeert. Gezondheid begint bij balans. Zowel fysiek als emotioneel. Door speciale ademtechnieken en focus wordt in het lichaam van de therapeut en de client de frequentie verhoogd. Een lichte aanraking is al voldoende. Door deze verhoogde trilling wordt het zelfhelend vermogen van het lichaam aangesproken en kan er herstel plaatsvinden. Botten vallen na aanraking spontaan in hun juiste positie terug. Pijn en ontstekingen verminderen en genezingsprocessen verlopen sneller. Belemmeringen verdwijnen en het lichaam komt in balans. Aandacht en liefde functioneert op alle niveaus. Het is het fundament van Quantum Touch en de essentie van onze levenskracht.

Door Quantum-Touch kan het lichaam zijn oorspronkelijke structuur of vorm weer aannemen. Het kan worden toegepast bij elke vorm van pijn, ziekte of belemmering van de gezondheid. Bij Quantum-Touch is niet de therapeut de genezer maar de client zelf! Het is een geweldige methode om mensen in staat te stellen om anderen te helpen. Het kan altijd en overal gebruikt worden en is goed te combineren met andere vormen van behandeling.

Quantum-Touch

• versnelt genezingsproces
  • werkt helend bij pijn, ziekte of belemmering
  • scheefstand van het skelet wordt uitgelijnd